Strony

18 gru 2014

Muffinki bananowe z żurawiną i czekoladą


Nie wiem czemu ale żurawina
kojarzy mi się ze Świętami:)
Tym razem wykorzystałam ją do 
muffinek bananowych. 

Składniki na 12 sztuk:
1 szklanka brązowego cukru
2 szklanki mąki pszennej
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 jajka
1 szklanka jogurtu naturalnego
1/2 szklanki puree z banana (ok. 1,5 banana)
1/4 szklanki oleju roślinnego
1 łyżeczka ekstraktu z wanilii

1 szklanka świeżej żurawiny drobno pokrojonej
(ja z braku  użyłam suszonej)
1/2 szklanki chipsów czekoladowych 

W misce wymieszać wszystkie suche składniki:
mąkę, cukier i proszek do pieczenia.
W drugiej ubić trzepaczką składniki mokre:
jajka, jogurt, olej oraz puree z banana.
Do suchych składników dodać mokre i 
wymieszać szybko tylko do połączenia
składników. Dodać żurawinę i czekoladę.


Ciastem wypełnić 12 foremek na babeczki.
Piec w 190 stopniach około 20 minut.
Gdy ostygną można je polukrować.


* Przepis znalazłam na stronie Manila Spoon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz