Strony

28 paź 2013

Roladki z bakłażana i boczku


Roladki jadłam u mojej koleżanki i poprosiłam
ją o przepis bo bardzo mi smakowały.
Ciut je zmieniłam i powstała fajna przekąska,
 którą możemy zaserwować na imprezie.

Składniki na ok. 6-7 sztuk
1 bakłażan
6-7 plasterków wędzonego boczku
1 opakowanie mozzarelli
sól, pieprz
1/2 cebuli
2 ząbki czosnku

Bakłażana pokroić w cienkie paski.
Posypać solą i odstawić na ok. 1/2 godziny aż 
puści sok. Następnie opłukać i osuszyć ręcznikiem
papierowym. Usmażyć na patelni grillowej bez
tłuszczu żeby zmiękły. Na każdym plasterku układać
po kawałku mozarelli, zwinąć. Owinąć plasterkiem boczku.
Usmażyć na oleju na chrupiąco. Na patelnię wrzucić posiekną
cebulę i czosnek. Przykryć i dusić 10-15 minut.
Można podawać z sosami.


2 komentarze:

  1. wow fajnie połaczenie skłądników :) wygladaje przepysznie te zakąski :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń