Strony

11 cze 2013

Ciasto biszkoptowe z jogurtem i truskawkami


No cóż, mamy sezon truskawkowy
więc prawie na każdym blogu cuda
z truskawkami właśnie:)))
Ja nie będę oryginalna i także
zaserwuję Wam dzisiaj bardzo proste
ciasto z truskawkami:)

Składniki na ciasto:
4 jajka
4 łyżki cukru
4 łyżki mąki

Składniki na wierzch:
1-2 opakowania jogurtu greckiego
ok. 1/2 słoika dżemu truskawkowego
ok. 1/2 kg truskawek
płatki migdałowe, cukier puder

Jajka ubić z cukrem na puszystą masę
Dodać przesianą mąkę.
Ciasto wymieszać i wyłożyć do 
blaszki wcześniej wysmarowanej masłem
(ja użyłam płaskiej blaszki o wym 28cm).
Piec w piekarniku nagrzanym do 160-170
stopni przez ok. 20 minut.
Wyjąć z piekarnika i ostudzić
Truskawki umyć i osuszyć.
Na wystudzony biszkopt nałożyć dżem,
następnie jogurt i truskawki.
Wierzch posypać migdałami i pudrem.



3 komentarze:

  1. Super ciasto i wygląda bardzo smacznie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie :
    http://myszkagotuje.blogspot.com/2013/06/konkurs-na-pierwsze-urodziny-bloga.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkie i proste ciasto z truskawkami, takie lubię najbardziej:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ciasto mówi do mnie "zjedz mnie, zjedz mnie" Wygląda przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń