Strony

30 gru 2012

Bajaderki


Gdybyście mieli problem z resztką
ciast, która została Wam po Świętach
lub jakieś ciasto nie do końca się
udało to polecam zrobić bajaderki.
Ja za nimi przepadam:)
Przepis Pauli.

Składniki:
okruchy różnych ciast
kakao
konfitura różana lub powidła śliwkowe
rum lub advocat
polew czekoladowa 
wiórki lub orzechy do posypania

Okruchy wsypać do miski, zagniatać, 
aż będzie to jedna masa. 
 Jeżeli się nie uda, dodać kakao 
w płynie ale uwaga żeby nie dać zbyt dużo.
 Do masy dodać kakao taką ilość, aż
 cała masa będzie ciemno brązowa (ja nie
dodałam bo miałam ciemne ciasto).
Dodać alkohol oraz konfiturę.
Ewentualnie bakalie.
Uformować kulki, polać je polewą 
czekoladową i posypać posiekanymi
orzechami lub wiórkami kokosowymi.

3 komentarze:

  1. Wygladaja zupełnie jak moje piernikowe z zeszłego roku...

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię takie maluszki.
    ajć, jakie muszą być dobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na wykorzystanie tych resztek! Zapraszam http://cynamon.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń