Strony

12 wrz 2011

Pizza na razowym cieście 2


To moja druga propozycja
na nieco zdrowszą pizzę bo na razowym cieście.
  Ciasto w przeciwieństwie do poprzedniego bardzo
smakowało także młodemu:))

Składniki:
200g mąki razowej
150g mąki pszennej
7g suszonych drożdży
1/2 łyżeczki soli
1 łyżka oliwy

Dodatki:
sos pomidorowy
bazylia, oregano
wędlina
czerwona papryka
ser mozzarella

Oba rodzaje mąki i sól przesiać
przez sito do miski.
Z sitka wsypać pozostałe
po przesianiu otręby.
Dodać drożdże i wymieszać.
Następnie wlać 300 ml
ciepłej wody.
Zagnieść elastyczne ciasto.
Dno miski posmarować oliwą.
Włożyć ciasto i odstawić
do wyrośnięcia na ok. 1h.
Ciasto rozwałkować, posmarować
sosem pomidorowym i posypać ziołami.
Położyć pokrojoną wędlinę, paprykę
i na wierzchu ser.
Pie w nagrzanym do 220 stopni
piekarniku ok. 20 minut.

3 komentarze:

  1. nie tylko lubię pizzę na razowym cieście, ale nawet preferuję ją od zwykłej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zwykle robię najszybszą pizzę jaką znam na tortilli. Smakuje wyśmienicie. Wrzuciłam ostatnio przepis na bloga: http://nietylkopasta.blogspot.com/2011/09/najciensza-pizza-pizza-na-tortilli.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że znalazłam ten przepis, bo na razową pizzę miałam ochotę już od dawna. Zaopatrzę się w mąkę i wypróbuję :*

    OdpowiedzUsuń