Strony

4 sie 2011

Ciasteczka ze szprycy


Bardzo proste ciasteczka
wyciskane
 za pomocą szprycy.
W smaku dosłownie
rozpływają
się w ustach:))
U nas największe wzięcie
miały
te z czekoladą:)

Składniki na ok.25sztuk:
175g miękkiego masła
1/4 szklanki cukru pudru
  1 szklanka mąki pszennej
1/4 szklanki maki ziemniaczanej

Masło utrzeć z cukrem. Mąki przesiać.
Dodawać do ucieranej masy.

Ciasto wstawić do lodówki na ok. 30 minut.
Za pomocą szprycy z końcówką gwiazdki

wyciskać na blaszkę wyłożoną papierem 

 ciasteczka (kształt dowolny).
Ciastka piec w nagrzanym do 180 stopni
piekarniku ok. 15 minut.
Delikatnie zdjąć z blaszki bo
ciastka
łatwo się
kruszą. Po ostudzeniu można polać polewą
czekoladową (ja rozpuściłam
trochę mlecznej
czekolady i maczałam w
niej wierzch ciastek)

5 komentarzy:

  1. te środkowe zjadłabym z największą ochotą:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyglądają :) Przepis koniecznie do wypróbowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się cieszę, że trafiłam na tego bloga, bo uwielbiam tematykę kulinarną. Na pewno będę tu wpadała częściej po inspiracje! Na pewno zacznę od wypróbowania przepisu na te ciasteczka, sądzę, że u mnie również zniknęłyby jako pierwsze te z czekoladą!

    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcale się nie dziwię, że najszybciej zniknęły te z czekoladą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam :) dzisiaj robila owe ciasteczka i mam pytanie! twoje tak ladnie wygladaja a moje strasznie sie rozplynely i rozlazly w piekarniku. jak Ty to robisz? :) ja nie mam pomyslu

    OdpowiedzUsuń